tiistai 22. tammikuuta 2013

Happy thoughts

Tulin just kotiin töistä ja oikeasti mun pitäisi kömpiä tonne jo nukkumaan, mutta oon niin hyvällä tuulella on pakko laittaa vähän juttuja ylös, mitkä asiat saa mut iloisiksi tällä hetkellä.

♥ Auton ikkunat eivät olleet jäässä kun lähdin töistä, vaan pääsin heti ajamaan kotiin päin
♥ Nautin oikeasti mun työstä ja olen superiloinen kun saan vastuuta ja muhun luotetaan
♥ Mun työkaverit on muuten ehkä parhaita ikinä
♥ Meidän Miamin matkaan ei ole enää  montaa viikkoa!
♥ Mulla on myöhemmin tänään kampaaja ja saan mun muodikkaan tumman juurikasvun piiloon
♥ Sovittelin eilen illalla muutamia shortseja ja parit sellaiset, jotka eivät menneet edes kiinni viime vuonna mahtuivat loistavasti, eikä edes puristaneet!
♥ Illalla odottaa bodypump, josta oon oikeasti oppinut tykkäämään
♥ Kauppiksen pääsykoekirja ei tuntunut eilen niin kuivalta kuin tähän mennessä vaan oikeastaan ihan mielenkiintoiselta
♥ Mulla on kaksi vapaapäivää edessä
♥ Söin tänään (taas) kahta mun herkkuruokaa, kanapestopastaa ja tomaattimozzarellaleivän
♥ Mulla on tuolla lämmin kainalo (ja luultavasti myös lämmitetty peitto ja tyyny, joista saan hetken tapella) odottamassa, joista saan hetken aikaa nauttia, ennen kuin tuo herra suuntaa töihin

Nyt viimeisimmän pariin ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti